Cold Tropics
This mockumentary short is full of inspired comic tangents, including a professional Santa Claus trying to find comfort in a newly chilly city of Brazil. Only growing in relevance today, Kleber Mendonça Filho’s inventive vision of adapting to climate disaster is dystopian yet delightfully witty.