Cop au vin
In a small town, a doctor, a butcher, and a notary need to buy the mailman’s house to close out a major real estate deal. Problem is, he reads everyone’s mail before it is delivered. Once he figures out the plot, he decides he won’t give anyone the satisfaction of making money off his estate.
This cozy whodunit gets why murder mysteries are such satisfying comfort food. All the ingredients are here in spades: a small town with big secrets, mysterious deaths, and a brilliant but acerbic inspector. The skin of provincial respectability is leisurely peeled off to reveal a rotten core.