Copacabana
Babou seems to be able to shrug off anything. Real jobs, husbands, responsibilities, who needs them? But when she finds out that her own daughter is too ashamed of her to invite her to her wedding, she decides to make some changes.
Isabelle Huppert stars as the mother of her real-life daughter, Lolita Chammah, in this sparkling and enchanting comedy! The unexotic Belgian coast is the setting for a tender and honest tale of acceptance, depicting the difficult relationship between an eccentric mother and her orderly daughter.