Corniche Kennedy
In the space of one summer, a group of idle teens attempt to defy the laws of gravity by diving along the Kennedy cliffs near Marseille. When the path of a narcotics agent assigned to a local case crosses theirs, she tries to bring them under her wing and prevent them from risking their lives.
A love letter to Marseilles, Dominique Cabrera’s youthful drama glimmers with all the delights of a perfect summer vacation, from sun-kissed tans to warm seaside dips. Starring the bewitching Lola Créton (Goodbye First Love), this bittersweet gem finds the darkness that lurks beneath the sunshine.