Corpo celeste
Celestial blues are speckled with red and religious icons flicker and fall in Alice Rohrwacher’s first feature. With cinematography by Hélène Louvart, the filmmaker braids the discoveries of girlhood into towering questions of faith to create a coming-of-age tale that is at once lived-in and divine.