Corpus Christi
After spending years in prison for a violent crime, 20-year-old Daniel is released and sent to a remote village to work as a manual laborer. After finding Christ during his incarceration, Daniel aspires to join the clergy, and one quick lie allows him to be mistaken for the town’s new priest.