Criminal Lovers
One day in a French provincial town, Alice decides to convince Luc, her young, impressionable boyfriend, to kill Said, a classmate who’s a real show-off. They stage a macabre scene and do the terrible deed. After running away, they discover chaos instead of the fantasy life they imagined as outlaws.