Crossing
Director Levan Akin centers the vital spirit of Istanbul’s trans community in this poignant story of unlikely connection. With three exquisite performances that vividly transcend generational divides, Crossing is a defiant city symphony and a compassionate tale of hope, identity, and forgiveness.