Crossing the Bridge - The Sound of Istanbul
Transcending cultural borders and genres, Istanbul’s vibrant music scene takes the spotlight in Fatih Akin’s sonically immersive time capsule, now remastered in 4K. Thumping with an infectious energy, this movable feast celebrates the bonding power of art over political and generational divides.