Cure - The Life of Another
In Croatia after the siege of Dubrovnik, 14-year-old Linda’s new friend Eta takes her to the forbidden forest above the city where the two become entangled in a sexually charged game of swapping identities. The next morning Linda comes back alone; slowly she begins to take Eta’s place in her family.