Damned Summer
Chico lives in Lisbon where he graduated, he is part of a generation without prospects, for which adulthood seems to be perpetually delayed. An adrenaline rush with Lisbon as the backdrop of a drifting youth, composed of idling afternoons, drugs, heartbreaks and psychedelic moods immersed in music.