Dance Like a Man
A middle-aged couple want their daughter to follow in their footsteps and become a dancer.
A layered and luminous portrait of a family, Dance Like A Man deftly tells the story of artist parents who cannot help but impose their unfulfilled aspirations on their only child. Features the acting debut of Sitar exponent Anoushka Shankar.