Dancing with María
Maria Fux spends her life training dancers, particularly those with disabilities. But now, at 90, she finds her toughest student may be herself.
In this touching, empathetic documentary, Ivan Gergolet illustrates the legacy of María Fux and the system of dance therapy that she developed. Not only does Dancing with María epitomize the therapeutic power of finding your own rhythm, it is also a celebration of teaching as a healing activity.