A Claire Denis romcom? We’re sold! Subverting fairytale tropes with fine irony, this wonderfully unpredictable take on middle-age female desire and the volatility of emotions stars an exquisitely mercurial Juliette Binoche—searching for love, encountering mostly disappointment. Oh, and that ending!