Kang wanders through a lonely urban landscape and seeks treatment in Hong Kong for a chronic illness; at the same time, a young Laotian immigrant named Non works in Bangkok. These two solitary men eventually come together in a moment of healing, tenderness, and sexual release.
Tsai Ming-liang and Lee Kang-sheng’s masterwork is one of their simplest and sweetest propositions. A dialogue-free ode to carnal and spiritual longing that speaks profoundly to our contemporary moment, Days is a film about kinship, healing, and curative connections that tingles with anticipation.