Days of Fire, Love and Anarchy: The Turkish Sinematek and Onat Kutlar
Exploring the genesis of a Turkish institution, Önder Esmer’s film celebrates Onat Kutlar’s quest to revolutionize cinema. Blending passion, philosophy, and cultural shifts, this meditative documentary transcends biography to highlight the transformative and profound effect of art on society.