De Djess
From Italian auteur Alice Rohrwacher (The Wonders) comes this fairytale set against the evocative backdrop of Venice Lido. Starring her frequent collaborator and sister, De Djess boldly captures the very essence of femininity while poking fun at some of Italian cinema’s most glamorous clichés.