Dead Pigs
Part family drama, part absurdist comedy, all-out social satire: the daring feature debut from Cathy Yan (Birds of Prey) weaves together disparate stories of dreamers and oddballs, recalling the best of Altman. A timely tale of modern-day Shanghai that speaks to the universal need for connection.