Dear Son
Riadh is about to retire from his work as a forklift operator in Tunis. The life he shares with his wife Nazli revolves around their son Sami, who suffers from repeated migraine attacks while preparing for his high school exams. When he finally seems to be getting better, Sami suddenly disappears.
Mohammad Ben Attia’s second feature, once again co-produced by the Dardenne brothers, is a compassionate portrait of a family’s seemingly inexplicable loss. Anchored by a remarkable lead performance from Mohamed Dhrif, Dear Son confirms the emergence of a major new voice in modern Tunisian cinema.