Death Force
The catastrophic sublimity of exploitation cinema is realized in all its glory in the infectious Death Force, for which we provide the uncut version of prodigious Filipino action maverick Cirio H. Santiago’s film. Not for those who need their cinema expensive, glossy, or tasteful!