Death of a Salesman
Salesman Willy Loman is in a crisis. He’s about to lose his job, he can’t pay his bills, and his sons Biff and Happy don’t respect him and can’t seem to live up to their potential. At 63, he realises the hollowness of his dreams. An adaptation of Arthur Miller’s acclaimed play.
A German arthouse icon tackles the Great American Play! Palme d’Or winner Volker Schlöndorff (The Tin Drum) expressively takes Arthur Miller’s timeless classic beyond its theatrical confines, while Dustin Hoffman (who won a Golden Globe) headlines a masterclass troupe of actors.