Decision to Leave
In this seductively twisted, modern romantic thriller, obsession is taken to wondrous and vertiginous extremes. Without a doubt one of the most electrifying minds working in cinema today, Park Chan-wook won the Best Director award at Cannes for his sumptuous, Hitchcockian masterwork.