Deep Crimson
Coral is desperate for love. She finds it in Nicolas, a mysterious drifter who is known for using women to get what he wants. He pretends he loves Coral so he can use her as part of his con. Working together, the two travel to find lonely, rich women for Nicolas to seduce, rob and eventually murder.
Revisiting the real-life events behind the cult movie The Honeymoon Killers, Mexican auteur Arturo Ripstein—who started his career as an unbilled assistant to Luis Buñuel—mixes comedy with horror in this bold, whimsical tale of sex and murder. Starring Pedro Almodóvar’s regular, Marisa Paredes!