Depressive Cop
The most recent film in our Bertrand Mandico retrospective, Depressive Cop captures, in cool low-contrast black-and-white film stock, and in pathetic fallacy, the strange psychology of the wild Scottish island on which it is set. Perplexing and stylish, albeit gruesomely so.