Desperately Seeking Susan
Bored New Jersey housewife Roberta fills her days by reading the personals, following a romance between “Jim” and “Susan”, who lead the kind of free-spirited lives she can only dream about. And dream she does—until, one day, she actually shows up at the couple’s prearranged rendezvous in New York.
The whole of downtown Manhattan dances to the tune of Madonna’s frisky grifter in this cat-and-mouse screwball comedy that launched her film career. The hopeless romance of the classifieds and a priceless relic ensorcel a bohemian Big Apple that is as motley as the singer’s eclectic punk ensembles.