Destricted
As helmed by a series of avant-garde performance artists and provocateurs, the seven-episode omnibus picture Destricted both pays homage to classic porn and deconstructs the concepts of obscenity and voyeurism, with a series of extreme tonal variations on the sexual act.
This must-see provocative project is comprised of seven varied shorts from renowned artists and filmmakers—including Matthew Barney, Gaspar Noé, Larry Clark, and Marina Abramović—“that explores the line where art and pornography intersect.”