Did You Wonder Who Fired the Gun?
Alabama, 1946. A Southern racist and director Travis Wilkerson’s great-grandfather, murdered Bill Spann, a black man. The murder has become family lore and when Wilkerson sets out to unravel the mystery, he encounters obstacle upon obstacle, destroyed records and constant silence.