Die My Love
Instincts both maternal and carnal clatter like shards of glass in a blender in this uncompromising portrait of a woman on the edge from director Lynne Ramsay. Starring Jennifer Lawrence and Robert Pattinson in a frenzied pas de deux, Die My Love inflames the exposed nerves of delirium and desire.