Dirty Ho
To hide his true nobility and kung fu prowess, Master Wang poses as a jewelry merchant. When he meets Dirty Ho, a witty con artist, Wang knows he has found the right man to help him untangle a plot to take over the throne. Wang puts Ho through brutal kung fu training to face his enemies’ treachery.
An all-time great kung fu comedy from the virtuosic Lau Kar-leung, Dirty Ho boasts singular fight scenes that combine acrobatic elegance and zany slapstick. Facing formidable foes, all played by martial arts icons, Gordon Liu and Wong Yue make for a riotous duo of cheeky master and hapless sidekick.