Disappearance
A nocturnal, noirish trip through the emergency rooms of Tehran, Ali Asgari’s tightly woven drama unveils the web of fears and deception induced by a culture of sexual repression. For young Iranians cornered by bureaucratic indifference, these endless nights are a plea for societal understanding.