Disintegration 93-96
The insecurities and pent-up emotions of an immigrant in the USA give way to political ruminations and critical commentaries on the colonization of the mind by the American Dream. A montage of home movies from the title’s years presents an anatomy of family ties and a reliving of one’s own identity.