Esra is a dubbing artist. Working freelance from home in a plummeting economy and recording snippets for audio-visual screenplays she dislikes, Esra starts losing her calm as she begins to hear unfamiliar sounds.
In an enigmatic world, an introspective woman embarks on an auditory odyssey in which her psyche is unraveled by a cacophony of sound. Amplifying the profound depths of solitude and the unnerving feeling of hearing but not seeing, Ramin Matin’s short is a sensory exploration.