Divine Love
Brazil, 2027. A deeply religious woman uses her position in a notary’s office to advance her mission to save struggling couples from divorce. Whilst waiting for a sign in recognition of her efforts, she’s confronted with a crisis in her own marriage that ultimately brings her closer to God.
Jealousy and faith wrestle one another in this neon-lit drama from young Brazilian talent Gabriel Mascaro (Neon Bull). Subtle yet acute in its politically charged observations, this sci-fi story offers a surprising, utterly divine watch. The near future has rarely ever felt so familiar.