Dog Lady
An existentialist fable about a woman who lives with a pack of dogs on the very edge of the populated world, with minimal contact with other people. The seasons come and go. On life and survival, love and death.
Dog Lady finds in the outstanding performance of Verónica Llinás (also co-director) an enigmatic, quietly potent screen presence able to challenge the pillars of our society without need of words. One of El Pampero collective’s most recent triumphs.