Domains
Aki has just confessed to murdering the daughter of her longtime friend, an episode that occurred while taking care of the child in the mother’s absence. Shifting the action to a rehearsal room, a series of script readings are undertaken in order to trace the backstory of the tragic incident.
Never before had a film been so enigmatic and transparent at the same time. Domains makes use of an unexpectedly captivating structure to stage an utterly original dissection of performance, disguised as a tale of female friendship with hints of procedural drama. Don’t wait for an American remake!