Don’t Look at Me That Way
Hedi is the new neighbor of Iva, who raises her daughter Sophia by herself. The two women start a love relationship and Iva is desperately in love. Suddenly Iva’s father appears, to whom Hedi feels strongly attracted to. It seems that only one world exists for Hedi—her own.
The loves and desires of a German-Mongolian bisexual woman drive this spinning love triangle, as she develops a bond with her female neighbor and her family. An award-winning, personal feature debut by actor-director Uisenma Borchu that compellingly explores identity, sexuality, and alienation.