Don't Expect Too Much
Nicholas Ray’s widow, Susan, examines her late husband’s stormy romance with Hollywood, his self-imposed exile in Europe, and his eventual return to America where he began work on the wildly experimental magnum opus, We Can’t Go Home Again, that would become his final cinematic testament.
A personal, intimate documentary from Susan Ray, Don’t Expect Too Much tells the inside story on one of Hollywood’s greatest and most iconic directors: the inimitable auteur Nicholas Ray. Full of juicy revelations, it also features a roster of talking heads including Jim Jarmusch and Victor Erice!