Dracula
Acclaimed Romanian auteur Radu Jude throws the Dracula myth into the blender of modern commodity culture, reassembling the undead pieces into a grotesquerie of digital-media stupidity. Anarchic, obscene, and utterly hypnotic, this monstrous AI satire is an intravenous hit of 21st-century absurdity.