A new technology pops up, now everyone can see who they were reincarnated from. Erdi tries to find out who he was in his past life while going through an existential crisis.
This entertainingly thoughtful short skewers our obsession with past lives and billionaire fantasies with deadpan wit. Turning existential dread into a sly joke, Adil Burak Aydın exposes the absurd lengths we go to to measure our worth, and the strange comforts we seek along the way.