Drift
Two women spend a weekend in the North Sea. One of them will soon return home, whereas the other one will try to come a step closer to the ocean. The film then sets off with the traveler on her journey by bicycle, car, on foot and by boat, through fantastic landscapes and on endless bodies of water.