Dustin
In an abandoned warehouse, a crowd is dancing to 145 BPM techno music as one. Among them is Dustin, a young transgender person and their crew: Felix, Raya and Juan. As the night draws on, collective hysteria morphs into sweet melancholy, and euphoria into a yearning for tenderness.
Quivering to the beats of techno music, Naïla Guiguet’s rapturous short film is steeped in the sweet melancholy that arises when the dancing stops. A hot-blooded and authentic snapshot of youth culture made unforgettable by the fiery presence of trans performer and real-life DJ Dustin Muchuvitz.