East of War
Ruth Beckermann sets up her camera inside the white-tiled exhibition space of the exhibition ‘War of Annihilation: Crimes of the Wehrmacht 1941 to 1944’. Against this background former soldiers talk about their experiences beyond the bounds of “normal” warfare.