Echo
In his confidently unconventional, jigsaw-like Echo, Rúnar Rúnarsson (Sparrows) pieces together a variegated portrait of contemporary Iceland: a spectrum of assorted approaches, scenes, styles, and genres that are continually surprising yet always fascinating. A highly enjoyable and humane film.