Ed Wood
The mostly true story of the legendary ‘worst director of all time’. Ed Wood was an eccentric Hollywood outcast who filmed an oddly endearing series of B-films despite a lack of commercial success. He was aided by a bunch of showbiz misfits who had a strong belief in his off-kilter vision.