Editing
A woman is confronted by a stranger, who believes she’s been edited out of their story.
World Premiere! American actor-director Dustin Guy Defa (Person to Person) is a master of the short form, with a keen talent for directing actors in clever and formally playful character portraits. Gayle Rankin and indie favorite Hannah Gross co-star in this inventively irruptive New York miniature.