Amid a tornado of violent passions and fantasies, Tilda Swinton is an ethereal vision of innocence and ferocity in Christoph Schlingensief’s apocalyptic parable. Creeping through a phantasmagorical landscape, Nosferatu-style, Udo Kier triumphs at what he does best: playing the Devil with style.