Argentine filmmaker Luis Ortega (El Angel) is back in the saddle with another offbeat marvel, in which the worlds of sports and crime devilishly collide. As a charmingly deadpan equestrian finds his life run amok, this surreal tale of transformation luxuriates in the unpredictability of life itself.