Elle
Michèle seems untouchable. Helming a powerful video game empire, she controls everything—including her emotions. When she’s attacked at home by a masked stranger, she refuses to be shaken. Instead, she tracks him down, and a dangerous game begins, threatening to spiral out of control at any time.
Perhaps the most daring provocation from director Paul Verhoeven, this tricky, thorny thriller successfully prevails in an audacious performance from the fearless Isabelle Huppert. A satire of contemporary France, and a study of the complex, often opaque, and always agentive character at its centre.