Enormous
Claire is a famous pianist whose life is managed by her husband Frederic, who also acts as her agent/coach/minder. For the sake of Claire’s career, both have decided not to have children; but Frederic changes his mind and tampers with her birth control pills so that she becomes pregnant.
French director Sophie Letourneur strikes again with her refreshingly madcap outlook on couple dynamics and the misconceptions surrounding maternalism. With uproarious humor and documentary segments shot in hospitals, this irreverent comedy subverts gender roles and breaks taboos around pregnancy.