A girl, a boy, a ghost. Some pop music and noisy rock. Meanwhile, youth keeps fading away.
French film critic-turned-filmmaker Yann Gonzalez (Knife + Heart) directed this provocative yet ephemeral, Godard-influenced short film about an ennui-ridden young couple. Fluctuating between mundanity and hyper-stylization, Entracte screened at the Directors’ Fortnight in Cannes.